2012. február 23., csütörtök

Fisher price 6 db mókakocka +

Sony Ericsson P990i - Jelenlegi ára: 7 000 Ft
Eladó a képen látható Sony Ericsson P990i. Mindennap használtam azért adom mert vettem egy másikat. Van egy kis hibája a flip felső részén lévő gombok nem működnek.
A bal alsó sarka hiányos (letört már én is így vettem) de ez a működést nem befolyásolja. Egyébként zsebkopott állapotú.
Nem fagy, és nem lassú a telefon, térerő problémája nincs. A WIFI működik kipróbáltam.
Amit adok:
-1db Sony Ericsson P990i mobiltelefon
-1db érintőceruza
-1db hálózati töltő
-1db 64MB Memory Stick Pro Duo kártya
Licitálás előtt kérdezz, hogy a későbbi esetleges félreértéseket elkerüljük.
Kérem, hogy csak az licitáljon aki komolyan meg akarja venni!!!
Csere érdekelhet.



Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-22 22:55
. Sony Ericsson P990i - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Fontos